Sjukdag nr 2

Hej på er!

Vår lilla prins har blivit sjuk
och det är rejält.
Nu har han haft över 40 graders feber i två dagar och inte ens alvedon och panodil hjälper.
Han är het som en kamin...

Jag tycker så synd om honom. Tänk om man hade fått ta febern istället för han!

Idag har han dock varit piggare än igår. Nu på eftermiddagen har han krypit runt lite och busat men bara korta stunder. Nog sjutton är det famnen som fungerar bäst :)

Jag och Casper har alltså bara haft två mysiga inne dagar och riktigt MYSIGA har det varit.
Igår såg vi på film och idag har vi mest sovit (ja, mamma blir också trött när sonen har feber)

Idag var jag också iväg en snabbis på storheden för att handla lite. Så då passade jag på att springa in på Toys R us och köpa en liten krypa på dig present. Blev en figur från drömmarnas trädgård. Den var så mjuk och god så den blev en helt perfekt mys present!

Tänk va tur det är att Casper har så underbar mormor och morfar, farmor och farfar som ställer upp när det behövs! Igår fick morfar rycka in på sin lunch bara för att hålla C medans jag duschade och mormor fick rycka ut igår kväll och köpa ipren... Och imorgon kommer mest troligen Farmor och Farfar hit för lite avlösning!

För inte är det alltid så lätt att ha sjuka barn :)
Nog för att det går men det är lättare med en hjälpande hand!


Vad jag älskar dig mitt hjärta!

Malin - Nä kanske dags och sova nu...

Kommentarer
Postat av: Marika

Men lilla vännen..Nu får du skynda dig och bli frisk så vi kan träffas och busa. Rasmus saknar sin kompis massor! : )

2011-01-11 @ 23:58:03
URL: http://marika86.blogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Tur att mormor bor nära. Har varit två kvällar och pyssla om mitt älskade barnbarn. Han är mormos kille, de är bara så. Han dissade morfar igår kväll.

2011-01-12 @ 13:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0