Dag 01: Presentation av mig!

Det flesta som läser den här bloggen känner nog mig ganska bra redan.
Men här kommer en liten summering av vem jag är:

Jag heter då alltså Malin och är 22 år. Jag bor tillsammans med min älskade sambo Petter och vår prins Casper på Björksgatan i Luleå.

Just nu är jag mammaledig så mina dagar spenderas tillsammans med Casper
som nu i Januari blir 9 månader.Vi brukar roa oss med att umgås med våra fina vänner, gå på promenader, vara på babysång, busa och leka.Sedan har vi ju då alla dessa "mammasysslor" som också ska hinnas med och så menar jag givetvis: Städa, tvätta, diska, laga mat, plocka undan osv... Känner ni igen mönstret?

Jag är en väldigt socialperson och som gillar att umgås med andra människor, som jag får ett utbyte av! Mina intressen som jag har just nu är inredning, laga mat och baka. Ibland känner jag att man kanske skulle hitta på något kreativ att göra för jag tror att jag har väldigt mycket kreatvitet som måste få utlopp. Frågan är bara vad?

Vad annat ska jag säga om mig?
Jag är i ett stadie i livet där allt känns komplett, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara.
Förut har jag alltid varit på väg, varit på jakt efter något och alltid haft något för mig.
Nu har jag bara landat, känner mig lugn och nöjd med tillvaron och njuter av livet tillsammans min familj.
Jag har hittat en trygg plats i tillvaron och det är något jag har behövt väldigt länge.

Malin -
This is me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0