Hej på er!

Jag tänkte inte fortsätta gnälla på att det är kallt ute. Bara upplyser om att det är minus 29 fortfarande och jag börjar bli lite smått less...

Först och främst: MARIKA JÖNSSON sluta arbeta!! Jag har tråkigt på dagarna när du inte är hemma :(
Vi saknar ju våra kompisar :)

Ja vad hittar man då på när det är så här kallt ute?
Idag fick bli en städdag. Har dammtorkat, dammsugit, skurat och bäddat rent.
Har även kört några tvättmaskiner, är det meningen att det alltid ska vara så mycket tvätt i tvättkorgen?
Skönt att ha veckostädningen gjord iallafall.

Nu tänkte jag strax kasta mig i duschen och sen äta lite "lunch" innan Petter kommer hem.
Då måste vi åka till barnens hus med vagnen för de ska byta ut chassit. Den har krånglat så fruktansvärt.
Sen blir det laxknyten hos mamma och pappa, MUMS!

Hoppas ni har det bra :)
och att ni inte har lika kallt som oss...

Malin - Hinner se min sambucca ikväll :D

Kommentarer
Postat av: Marika

Du än är inte denna kyla över.. På Fredag har dom lovat -35 grader! :/ Brr!

Är ledig fyra dagar från och med Lördag!

Då får vi ta och ses! : ) Vet att det är lite trist att jag börjar jobba, men måste ju för att Rasmus ska få vara hemma med sin Pappa lite också! : )

2011-02-16 @ 21:18:43
URL: http://marika86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0