Fantastiskt!

Ja, nu har vi haft vårt lilla knyte i en vecka och det går inte att beskriva hur mycket vi älskar honom.
Han är helt underbar och jag kan inte sluta titta på honom.

På onsdagen var vi på efterkontroll på BB, och då hade han gått upp 100gram bara på en dag.
Så allt är bara fint med honom :) Med mig är det också bara fint förutom att jag har ont där dom har sytt. Lite tråkigt att man inte orkar så mycket men förhoppningsvis läker det snart.

Nu sitter han hos mormor och myser. Senare ska vi åka till Måttsund och äta lite middag, får se om vi sover där eller åker tillbaka hit?

Malin - Allt är bara helt perfekt :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja dom har ju super fina saker :) Dock lite dyra, men men. Det vart en emmaljunga city cross en svart, valde en hårdlift till. Vad har ni för vagn? :) Tack, lägenheten blir fin när det är klart, men det tar sin tid.

2010-04-25 @ 18:16:02
URL: http://jojjsaan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul när det blir klart :) Har ni flyttat in till nya lägenheten? Jag tror också dom är bland dom populäraste, men vad skönt att höra att ni är nöjda med den så man slipper oroa sig att man valt fel ;) Ja det hade varit jätte kul att komma förbi och äta! Träffa Casper också :) Han är ju så söt! Funkar allt bra nu när ni har kommit hem? Sover han bra och så? Kram!

2010-04-26 @ 20:05:59
URL: http://jojjsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0