Its gonna be okey.

Hej på er!

Idag har jag och Casper varit med våra vänner på babysången.
Barnen buste på och drog med varandra på äventyr.

Efteråt åkte jag och Marika med barnen till storheden och promenerade runt.
Köpte ingenting men hittade några grejer som jag funderar på.

Ikväll har jag och Casper varit på en premiärtur med cykeln.
Ibörjan var han lite skeptisk men sen var det jätte roligt och satt och skrek iiiiiih, iiiih.
Vi hälsade på Nina och Sofia och bjöd på lite fika.
Sen somnade han snabbt när vi kom hem och jag kröp ner i soffan.

För en stund sen kom Petter hem och det var mysigt :)
Så nu ska vi se Nittleaks innan vi ska sova.

VIsst är det skönt när solen lyser?

Malin - Hoppas ni också har haft en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0