Så var svärföräldrarna på sin rätta plats igen!

Igår kväll var vi och hämta Ann och Tobbe från flyget och gissa så bruna det var?! Hade man inte vetat bättre hade man kunna tro att de varit i Thailand i flera år... Nåja, nu är de på sin rätta plats igen och det blir väl kanske att åka dit ikväll för att uppdatera läget lite :) Vi fick var sin tröja därifrån! TACK!

Igår gjorde jag färdigt inbjudningskorten till dopet. Efter blod, svett och tårar så var dom äntligen  färdiga.
Men jag kan säga att jag ångrar att jag började med det pysslet :) Nu återstår bara att skicka ut alla också!
Jag hoppas dopet blir fint :)

Nu ligger lillkillen i soffan och jollrar för fulla muggar. Jag vet inte riktigt vad han pratar med...
Måste nog åka på Barnens Hus och storhandla lite någon dag. Vi skulle behöva en mobil till sängen, ett babygym, ett parasoll och ett myggnät till vagnen samt en liten paraplysulkyvagn. Vi har ju iallafall tagit oss och köpt en ny blöjhink. Duktiga vi! Vissa saker tar lite tid, haha!

På lördag är det firmafest på Petters jobb och jag ska lämna bort lilleman en stund till mamma. Jag har redan separationsångest! Men jag gissar att det är bra att vänja dem att man är borta lite då och då. Men känner jag mig själv kommer det inte bli ofta och länge.

Vad som händer ikväll har jag inte kommit på ännu. Var egentligen sugen på att bara vara hemma och kanske öppna en flaska vin till maten. Men vi kanske åker ut till Måttsund en sväng och det blir nog ännu trevligare :) Är dock ganska trött och lilleman vill inte alls vila idag...

NU: Äta frukost!
SEN: Betala räkningar och skicka iväg korten!
JAJUSSTE: Måste ringa Marika och fråga om hon kan köpa en sak på IKEA. (Jag vill också åka dit Petter!!)

Malin - Älskar sina pojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0