Så skönt att Petter är ledig idag :)

Jag måste faktiskt säga att det är skönt att Petter är ledig idag. Försöker övertala han att han ska ta ut lite komp tid imorgon och vara hemma med oss. Men icket! Han är allt bra duktig han :)

Min andra älskling har tydligen levt rövare i natt (för första gången måste tilläggas) Han har ju gormat på lite grann tidigare men inatt har han tydligen hållt petter vaken 2-5. Så just nu ligger båda två och sover.

Det verkar vara toppen väder ute så jag ska nog palla mig ut på en promenad och sen får vi se var dagen tar oss. Kanske till Måttsund eller Björkön för lite grillning? Det är ju så jäkla skönt att vara ute nu.

Annars har jag bokat dop och håller på att planera det. Ska bli så mysigt och kul :)

Var till frissan igår också. Klippte och färgade håret, jätte nöjd blev jag :)
Så skönt att få pyssla om sig själv lite grann också. Måste gå någon dag och shoppa lite nya kläder också.

Nä, nu ska jag koka mig en kopp kaffe och sen ta mig ut. Vill ju få lite färg i ansiktet.

Malin- Trött och slut, men ändå så lycklig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0