Morsdag!

Idag har jag firat min första morsdag som mamma!
Det blev tillsammans med andra underbara mammor och det blev en riktigt lyckad dag!

Jag grattar min mor ännu en gång på morsdag.
Hon är helt enkelt den bästa mamman och vän man kan ha.
Jag kommer aldrig någonsin kunna tacka henne nog för vad hon gör i mitt liv och hur mycket hon ställer upp för mig och min familj. Jag älskar dig mamma!

Min första morsdagspresent blev ett Tomas Sabo armband med en mamma berlock.
Tack mina älsklingar!


Honom kan man minsann vara stolt mamma åt :)


Världens bästa mamma!

Malin - trött av allt firande.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack, min älskade unge. Du vet att du betyder allt för mig. Älskar dig! Du har världens underbaraste familj.

2010-06-01 @ 11:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0