IKEA

Igår tog jag, Petter, Marika och Robban en tur till IKEA för att handla lite smått och gott.
Eller smått och gott... Det krävdes en STOR bil för att få hem alla saker.

Jag och Petter handlade en tvbänk, inredning till kläkammaren och lite småsaker bara.
Fast jag var riktigt duktig och handlade inte en massa ljus och grejer. Tänkte göra det senare när vi har kommit iordning i lägenheten och man ser vad man vill ha och behöver.

Det blev iallafall en riktigt trevlig dag och det tog verkligen hela dagen. Efter vi hade lastat ur Marika och Robban åkte vi till Måttsund och lastade ur våra grejer, sen till mamma för lite kvällsfika. Så vi var hemma igen vid 22 och då snarkade vi ikapp några minuter efteråt.

Egentligen skulle vi behöva åka en sväng till men jag tror inte jag orkar innan lillvännen kommer. Det var nog tungt igår... Så därför tänkte jag anställa min snälla föräldrar att åka en sväng. Behöver lite lampor och sånt som jag inte kunde köpa igår för vi vet inte hur allt ser ut i lägenheten ännu. Om man nu inte hittar nå liknande i stan...

Malin - Älskar IKEA :)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Vi upptäckte att ni har lastat av lite " grejer"

2010-03-22 @ 18:44:03
Postat av: Svärmor

Nu ska fröken Hansson ta det lugnt och inte stressa med Ikea det fixar sig.

2010-03-22 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0