Fullt i huvudet!

Just nu har jag så mycket tankar i huvudet så jag är helt snurrig...
Ikväll har vi varit och mätt i nya lägenheten, så fint vi kommer få det!
Men det är mycket som ska passa och bestämmas. PUH!

Tidigare idag tog vi en promenad in till stan. Trots att det gjorde ont och han tryckte nedåt hela tiden orkade jag hela vägen. Det är jag lite stolt över :) Väl i stan belönade Mamma oss med en räkbaugette och en iskall cola. MUMS!

Nu har jag precis lagat två olika kycklinggrytor så att Petter har matback i veckan.
Petter sitter och kollar på någon film som heter American gangsters som jag sneglar på  mellan varven, den verkar ganska bra.

Återkommer med mer info i veckan om allt som händer och fötter :)

MalinNä nu tänker gravid Malin koka lite spagetti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0