Fullspäckad dag!

Nu ska jag strax gå och göra mig färdig sen ska jag åka och luncha med älsklingen.
Myspys.

Sen blir det agera färdtjänst och följa mamma på sjukhuset så hon får en sula till sin slalompjäxa :P
För ni som inte har hängt med i historien så har mamma en inre blödning i foten pga sin diabetes så för att avlasta den ska hon ha gips i ett x antal månader (vi alla håller tummarna att det åker bort i april). Men helt plötsligt blev hon allergisk mot gipset så hon fick som en sko som ska avlasta istället. Den ser ut som en slalompjäxa och det ser ut som om hon ska ut i backen!

Sen kommer det bästa på hela dagen, vi ska på banken och få nycklarna till vår nya lägenhet.
Min och Petters första lägenhet tillsammans och det kommer bli underbart!
Tänk er, det kommer bli vår lillkilles första hem och jag bara längtar tills jag får börja ställa iordning allt där borta.
Ikväll lär det bli en massa fixande och stökande där borta :)
 Nä, här blir det inte mycket gjort.

Malin - Vi höres under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0