En liten tur på stan :)

Först: Håll tummarna nu! Det är någon som är och tittar på vår lägenhet just nu! Hoppas dom blir intresserade!

Eftersom jag inte fick vara hemma så åkte jag till stan en sväng. Har bland annat köpt doppresent till R och ögonshoppat på lite smått och gott :) Det var faktiskt riktigt skönt att bara promenera runt på stan och titta, trots att min lilla vän i magen har fått för sig att det är roligt att trycka nedåt så mamma får ont. Men, men, inte länge kvar nu!! och gissa om vi längtar?!

Jag vet att jag har varit urusel att uppdatera den här veckan, men jag har varit så sjukt trött!
Men ska ta tag i och skriva vad som har hänt så snart som möjligt!

I övrigt är P den bästa som finns just nu :) Jag hade verkligen inte klarat graviditeten(eller livet!) utan honom. Jag längtar verkligen tills vi får flytta in i våran nya lägenhet och göra iordning för familjelivet. Han är helt underbar!

ILA: Tänk att du snart är hemma igen! Det går fort till sommaren. Sen tänker jag kedja fast dig på Björx så du inte får för dig att åka någonstans långt borta så här länge igen :)

Andrei: Tack vännen! Det ska bli super kul och mitt liv kan faktiskt inte vara bättre. Hoppas allt är bra med dig också! KRAM

Jenny: Haha, joo, det blev en lång lista :) Men det brukar lösa sig för fröken bortskämd ;)

Kusin Sofia: Tack så mycket!!

Helly: Vi tog korten på nordkalotten!


Är grymt sugen på den här till vår lillavän :) (Ovanligt att den är turkos?!)
Vad tycker ni?

Malin- Ska nog vila en snabbis :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormor blev "lurad" upp på stan och vad tror ni hände! Jo, det blev den där snygga saken med en liten söt mössa till. Mitt barnbarn ska vara en stilig liten kille.

2010-03-09 @ 19:03:05
Postat av: Choppe

Nä, nu är det dags att han får komma tycker jag. Jag har på känn att 2010 blir ett väldigt bra år. För att inte tala om 2011!

2010-03-10 @ 10:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0