Ultraljud nr2

Idag jobbar Petter bara halv dag, så skönt! Det innebär att han slutar om ca 6 min :)
Det är helt perfekt för då har jag hunnit få min stund på morgonen men behöver ändå inte vänta till sent när han kommer hem i vanliga fall :)

Vi ska iallafall iväg på ultraljud nr 2 idag.
Det är alltid lika spännande, eller spännande jag är TOK NERVÖS.
Men det ska bli jätte kul att se lillkillen i magen en gång till :)
och tänk er, snart är det dags att se han i verkligheten!!

Nä nu måste jag gå och göra mig färdig så får ni en uppdatering senare :)
Med bild och sånt!

ILA: Jag ska försöka lägga upp nå bilderna snart :) Den är enorm nu :P

Malin - Duschen nästa!


Kommentarer
Postat av: Choppe

Allt man såg på bilden var ju en snopp? Eller vad var det som man såg?

2010-02-24 @ 10:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0