Lunchprommis med M!

Har precis kommit in från en promenad med M.
Vi gick till Porsön och tillbaka, vi hann äta en macka på subway också :) MUMS!
Det är ju kanonskönt väder ute så jag är glad att M drar ut mig mellan varven, för ibland är det lätt att skylla på annat...

Nu tänkte jag åka på storheden en sväng innan jag ska hämta Mamma från jobbet.
Tänkte nämligen övertala henne att baka lite tillsammans med mig ikväll (vilket inte lär bli en så svår övertalning)

Igår beställde jag och P en ny soffa och matbord till vår nya lägenhet. Blev en svartskinn soffa med divan, vita sömmar och nackkuddar. Köksbordet blev ett ganska enkelt vitt men skitsnyggt :) Ni kan bara gissa hur mycket jag längtar efter den nya lägenheten nu?!

Malin - Äter upp Ps violkatter...Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0