Klantskalle!

I fredags slog P hål i huvudet så han fick sy två stygn. Fy, det var lite läskigt när dom skulle bedöva och stack sprutan i huvudet...

Dock var läkaren lite småkul :)

- Jaha, och jag som trodde det var den gravida tjejen som var patienten, menmen... jag gissar att vi killar behöver lite uppmärksamhet också!

(När sköterskan börjar raka i huvudet)
- På det här stället tar vi 170 kr för en klippning.

(När dom bedövat och sytt färdigt tittar han på mig och frågar:)
- Sitter du kvar ännu eller har du svimmat?

Så här såg det ut i veckan iallafall:


Nä nu ska jag ta och ringa vårdcentralen och boka en tid så han får ta bort stygnen.
Fast det har börjat blöda igen så vi får väl se om han måste åka in redan idag!

Dock tyckte jag det var roligast när H (Ps kompis) frågade: Gör du allt för att slippa IKEA i helgen eller?

Malin - Tycker synd om sin älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0