Äntligen!

Har jag fått mina fina smycken från rirem :)
Det är min kompis Jenny som brukar ha partyn och hennes faster som gör dem.
Skitfina smycken som man kan kombinera på många olika sätt!

Här är ett smakprov:

Fina eller hur?!

Man väljer alltså mellan olika texter på ringen och olika färger på stenen.
Jag beställde en med strassboll och texten "Livet är summan av dina val" och en mörklila sten med texten "Dont live faster than your angels can fly". Beställde också örhängen som matchar strassbollen.

Till dessa hängen finns en mängd olika kedjor, både långa och korta :) Sååå nu längtar jag bara tills jag får börja använda dessa! Nä, nu ska jag inte skryta mer, ni får beundra mina halsband i verkligenheten istället :)
Om ni är nyfikna kan ni besöka rirem.se också!

Malin- Så otroligt nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0