Alla hjärtans dag!

Igår var det dags för alla hjärtans dag! Visst tycker jag att det är lite överskattat och att man ska visa varandra hur mycket man älskar varandra varje dag. Men visst är det lite roligt att göra nå speciellt av dagen och unna sig lite extra?!

Vi började iallafall med en hotellfrukost på scandic. Var faktiskt helt okej frukost buffe, dock bara en brödsort. Men mysigt var det att få frukosten serverad :) (och ännu häftigare var det att man själv INTE hade gjort hotelfrukosten)


Älsklingen


Jag vaknar till liv efter en kopp kaffe :)

Efter vi ätit oss mätta och belåtna beger vi oss ut på isen för en promenad i det fina vädret. Det var inte bara vi som tänkt den tanken kan jag säga. Till och med jag fick lite färg i ansiktet :)


Jag och Älsklingen

 
Fin vädret :)               Snyggingen!


Sen åkte jag och handlade medans Petter överraskade mig med rosor, choklad och ett riktigt gulligt kort.
Väl hemma duschade vi och bytte om till myskläder. Sen lagade vi gomiddag, gjorde chokladfondue och kröp ihop till en bra film.

Middagen bestod av stark kyckling, stekta champinjoner, smörstekt sparris,
pitabröd, vitlöksdressing, fetaostsallad, friterad klyftpotatis. Lite plockmat :)



Lite frukt, choklad och godis :)


Min överrasking, tack älskling!


Malin - Petter, jag älskar dig mest av allt. Med dig känns livet så rätt!

Kommentarer
Postat av: Choppe

Jag antar att brorsans myskläder var ett par vita fillingar med röda hjärtan på.

2010-02-16 @ 09:59:06
Postat av: Irre

Snygga kallingar Petter! Matchar dagen till ära..

2010-02-16 @ 17:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0