Oj vad tiden går snabbt!

Någon som håller med??

Jaha, nu är vi hemma på SNOWWAY igen. Äntligen får man väl säga!
Håller på att städa och plocka iordning för fullt här...
ibland känns det som om det aldrig ska ta slut.
Men det blir faktiskt bara bättre och bättre.

Igår kväll for jag och Marika iväg och shoppade gardiner. Petter och Robban skakade väl bara på huvudet som vanligt... Hihi! Så nu har vi vardagsrummet fit for fight förutom att lite ramar och lampor ska upp!
Det blev riktigt höst mysigt :) Är riktigt njöd faktiskt.

Snart ska vi börja med Caspers rum :) Snälla pappa ska komma och tapetera det!
Sen efter det börjar ett stort projekt till: Köket och hallen! Puh... men vi får se när vi orkar ta tag i det!

Ska lägga upp lite bilder från lägenheten sen.
Ni måste ju få se mitt nya fina badrum som älsklingen och svärfar gjort!
Är super nöjd!

Hmm, annars då?
Casper han gör framsteg varje dag :)
Han äter och mumsar på förfullt! Han älskar ALLT man sätter fram åt honom!
Fast potatis och majspuren är en riktig höjdare. Han äter lite mer än en halv burk nu + efterrätt!

Nä nu kommer väl Marika och Rasmus över snart så jag ska gå och föna håret!

Malin - på återseende!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack! :) Även om jag nu inte såg särskilt kry ut men ändå. Men det är ju bra om man har den energin och viljan! Jag hade viljan men absolut ingen energi men det var ju inte så konstigt heller. Det jag menade var speciellt det man läser på t.ex familjeliv om saker man ska fixa innan nedkomsten, och då står de nästan alltid med "laga mat och frys in" osv.. Men alla orkar nog inte, typ som i mitt fall.. och då ska man inte må dåligt över att inte göra det utan istället njuta njuta njuta :)

2010-08-23 @ 21:50:19
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0