Ny dag idag!

Har haft något konstigt med uppdateringen på bloggen så vissa av era kommentarer har jag inte sett förrän nu och kunnat godkänna. Så läs och njut! OCH LÄMNA FLER KOMMENTARER det är så kul att läsa dem :)

Choppe: Klart vi kommer till stockholm :) Dessutom ska vi plåga dig en vecka, hihi!
Jo, visst är bilderna fina på honom, han är en riktig guldklimp! Hade MMSa dig en massa men båda våra mobiler har gått sönder :/ Så vi har bara skräptelefoner just nu...

Nu ska jag passa på att föna håret och sminka mig medans min lilleman sover.
Han har varit vaken tidigt idag och har grejat på här. Han hinner med mycket fast han bara är 4 mån...

Sen ska jag ge Casper gröt och promenera upp till stan för att äta lunch med Marika och Rasmus. Förhoppningsvis kommer Elin och Emma också! Sen ska vi göra ett besök till  Sunderbyn och hälsa på tanterna där :)

Ikväll blir det nog att umgås med mina tjejor :) Elin, Emma och Sara. Det var grymt längesen vi träffades allihopa nu!

Vad ska ni hitta på idag?

Malin - Håret har väl snart torkat av sig själv...

Kommentarer
Postat av: Marika

Dock ändrade planer..De blev lunch och ögonshopping! : ) Haha bil jävel! Men vi fick ju en mycket trevlig dag med er iaf :)

2010-08-19 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0