Nu är jag igång igen!

Nu har jag börjat träna igen.

Idag körde jag första träningspasset på länge med grannfrun.
Det blev AFRO dagen till ära, faktiskt ganska kul!
Dock lite svårt när man inte kan stegen och så men ger man det några gånger blir det nog roligare.
På Onsdag är det hon som väljer pass, undra vad det blir?!

Jag är iallafall svettig och tänker hoppa in i duschen nu.
Men jätte taggad på att gå ner i vikt så hösten kommer att spenderas till att nå mitt mål :)
Jag gick upp 23kg med Casper men det gjorde mig ingenting. Jag mådde bra hela graviditeten, hade gott om energi, han måtte bra i magen hela tiden och det är ju faktiskt det viktigaste!
Men känner att jag vill gå ner lite i vikt för att må bättre själv, det är ju lättare om man är lite lättare ;)
Plus att man blir mycket piggare av att hålla igång!
Så hej träning, pulver lunch och lite kolhydrater!

Önska mig lycka till!

Malin - Petter kommer med handduken i handen och säger "Här är din handduk" Tror det är en pik att jag ska röra mig mot duschen och sen mysa ner för att se film med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0