Hallonmuffins och grannmiddag!

Hej hopp på er!

Nu var det några dagar sen jag skrev här.
Har bakat underbart goda hallonmuffins. Sitter och äter en just nu...
Bakade dessutom på fullkornsvetemjöl så de är NÄSTAN nyttiga.
Haha, eller så inte.
Det är iallafall muffins med hallonfluff i och en glasyr på.

Idag hade vi grannarna på middag. Riktigt trevligt!
Vi åt bara Tacos men det är ju himla bra bjudmiddag eftersom alla tycker om det.

Annars har vi städat och donat här hemma idag så nu är det beboligt och mysigt.
Dock fattas det lite lampor, tavlor och prynader... Men man hinner inte med allt!
Tänkte evt försöka hinna packa upp lite sånt imorgon.

Nu har hösten verkligen kommit. Det är sån där riktigt kall luft ute nu.
På ett sätt tycker jag faktiskt det är ganska mysigt och skönt.
Jag tycker ju så mycket om att tända ljus på kvällarna och få ta på mig nå varma, stora,  mysiga tröjor.

Jag har iallafall bestämt mig för att försöka börja träna igen.
"Grannfrun" hade också skaffat kort på STiL så hon lovade att dra med mig.
Puh puh och jag som inte ens gillar att träna, jag som gör det bara för att jag måste...

Annars ska jag höra med Marika om vi ska börja babysim, babymassage eller nått sånt.
Hoppas Jenny också hakar på så vi är några stycken :) '

Nä nu släcker Petter mina ljus så det är nog dags för sängen.
Jag åter kommer med mer senare!

Malin - Är nog trött om jag känner efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0