Bara 1 dag kvar!!

Till beräknad förlossning. Det känns faktiskt helt knasigt.
För oss har det alltid varit ett datum som känns jätte lååååångt borta och nu är det bara en dag kvar.
Just nu är det då lugnt och skönt i magen så idag kommer han då inte och säkert inte imorgon heller.
Blir nog att göra som mina kära släktingar och gå över tiden. Hoppas bara att det inte blir alltför många dagar...
För nu vill vi faktiskt ligga och gossa med vår lilla vän.

Grattis kan vi också säga till Maria och Per som fick en liten kille 15/4 och till Maria och Jocke som också fick en liten kille 16/4. Kanske vi hinner ses på BB?!

Nu är det dags att möta upp Marika och Robban på stan för lite lunch.
Jag ska än en gång försöka få Rasmus att förklara får vår lilla i magen hur man gör för att komma ut.
Fast han bara skrattar åt mig när jag försöker :P

Malin - I väntans tider...


Kommentarer
Postat av: Mormor som längtar

Tur att mormor kan gossa med han hur mycket som helst. Jag hämtar han varje morron och så myser vi.Jag kan ju inte ta mig till jobbet efter onsdag så vi kan mysa på.

Jag säger som min mamma skulle ha sagt "han kommer när han är färdig".

Kramis ungen

2010-04-16 @ 13:09:27
Postat av: Faster F

Jag blir gaaaaaalen snart! Nu måste han komma, jag längtar sååå :)

2010-04-16 @ 14:28:45
Postat av: Äwiiis - Gravid i vecka 40

jaduu kul : ) ja nu är vi då i väntans tider.. var nyss å hälsade på hos en kompis å hennes nyfödde.. Man kan knappt förstå att man själv har en sån där liten inne i magen å att den snart ska ut . Ja jag går säkert över en vecka ;p

Tack detsamma !

2010-04-16 @ 15:24:28
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: ILA

Lycka till hjartat!

Jag tanker po dig! <3

2010-04-16 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0